Kronängs IF 2024 Nytt år med Umbro men ny leverantör, Intersport.

Kronängs IF 2024

Nytt år med Umbro men ny leverantör, Intersport.

Umbro, Intersport och Kronäng har nu från 2024-01-01 ingått i ett 4 års avtal.

Allt är som vanligt förutom att Intersport levererar nu allt material till föreningen.

Detta innebär att du som medlem kommer till vår butik i knalleland för att prova

Dina kläder som du vill träna i. Här finns alltid personal som kan hjälpa er med frågor om storlekar mm. 7 dagar i veckan.

Ni hittar in till er webbshop gå in på Intersport.se/ klicka på föreningar/sök Kronängs IF eller som vanligt via er Trumpet på hemsidan.

Vi Kommer att leverera era beställningar direkt från vårt huvudlager i Nässjö och hem till er via Postnord, eller för avhämtning på Intersport i Knallerian.

Levereras sker fraktfritt, 6-12 dagar efter er beställning till utvalt postnord utlämningsställe. (Fraktfritt om ni beställer för över 399:-, annars 39:- i frakt.)

Genom detta så blir leveranserna snabbare och det finns ingen risk för leveransförseningar pga av varor som tagit slut.

Glöm ej att ”logga in som Intersport Clubmedlem” när ni gör er beställning för att få ta del av våra teampriser.

Och när ni ändå loggar in er på ”Club Intersport/mina sidor” så skall ni välja Kronängs IF i rullistan.

OBS! Då stödjer ni föreningen med 3% på allt övrigt ni handlar på Intersport Sverige.