Hyssna IF

Samling:17:15, Kronäng
Kronängs IF vann enkelt borta mot Hyssna IF
2023-05-12 09:59

Det blev en klar seger för Kronängs IF mot Hyssna IF borta i division 4 Västergötland södra dam i fotboll.

Matchen slutade 1-7 (0-3).

Hyssna IF: Emilia Skogum

Kronängs IF : Saga Kasselstrand x 3, Smilla Stenberg x 2, Tara Badeie, Freja Tornlund

En ganska stabil insats från vår sida. Vi börjar matchen bra och borde gjort några fler mål i första halvlek.

Andra halvlek var väl spelmässigt lite sämre, men på det stora en rättvis seger som borde varit några mål större för vår del.

Saga Kasselstrand gjorde tre mål, övriga mål gjordes av Smilla Stenberg 2, Tara Badeie och Freja Tornlund, enda målskytt för Hyssna blev Emilia Skogum.