Kronäng Arena Cup 2024

Träningsturnering inför seriespel

Vi bjuder återigen in till Kronängs vårturnering där Ni får chansen att finslipa på de sista detaljerna innan seriespelet drar igång. Välkomna till Kronäng Arena Cup! Vi spelar under lättsamma former en träningsturnering på fina Kronäng Arena i centrala Borås. Ingen åldersindelning, vi spelar enligt Västergötlands FF’s divisionsindelning.

Se vidare information under "Cupinformation" samt "Dokument".
Spelschema klart
2024-03-25 16:39

Nu finns spelschemat publicerat på vår cup-sida! Följ denna länk: cupen.nu och klicka in er på korrekt division och lag.

Cupen.nu kommer under turneringen uppdateras med liveresultat så att man enkelt kan följa sitt eller sina favoritlag under helgen!

Vi kommer under cupen också att ta en hel del kort runt arenan och i matchsituationer. Om det är något lag som inte vill vara med på kort som kan komma att publiceras på vår hemsida, skicka ett mail till info@kronangsif.se med denna information.

Vi återkommer med mer praktisk information runt cupen när vi närmar oss!

Kronäng Arena Cup 2024 är fullt!
2024-03-12 08:06

Efter ett hårt tryck på anmälningarna har vi kommit upp i maximalt antal lag som vi kan ta emot på årets Kronäng Arena Cup! Ni som vill ha plats men ännu inte anmält er kan sättas upp på reservlistan. Registrera ert intresse här!

7 mot 7 fullt!
2024-02-28 09:37

Det har varit ett hårt tryck på anmälningarna senaste veckan! Riktigt kul!! Men det innebär också att spelform 7 mot 7 nu är fulltecknad.

Om ni ändå är sugna på att delta, lägg in en anmälan så sätter vi upp er på reservlistan.

Spelform 5 mot 5 har vi fortfarande en hel del platser kvar!

Nyheter från föreningen
Kronängs IF startsida, 28/02 09:37