FILM: Matchen mot Sjömarken
2020-09-03 21:32

Vill ni veta vilket som är David "Överlappskungen" Gavrans och Eric Idehalls favoritprogram?

Ta då en titt på filmen från matchen mot Sjömarken, som nu finns publicerad på Youtube-kanalen, så får vi veta.

Men framförallt får ni se vilken imponerande insats våra duktiga Kronängsgrabbar stod för.

Det hårda jobbet och noggrannheten i försvarsspelet där alla hjälptes åt som ett lag var bara det vackert att titta på.

Men även rörelsen, kreativiteten, farten och effektiviteten framåt.

Och ett par riktiga drömmål och tekniska nummer på det.

Ja, det var inte mycket som gick att klippa bort.

Filmen blev därmed lite längre än normalt.

Ändå tyckte Emil Music att den borde ha varit längre - och det kan man absolut argumentera för, med tanke på den fotboll som killarna presterade den här kvällen.