FILM: Matchen mot Sandhult/Bredared
2020-08-26 21:22

Vad är det som gör att fotbollsspelare hela tiden söker efter strålkastarljuset och tar varje möjlighet att kunna sola sig i glansen?

Ni får fråga grabbarna i Kronängs P08/09 - för det är tydligen inte helt enkelt att hålla sig borta från kameran när det ska firas mål.

Fast om man tittar in i kameran alltför många gånger - som en överlycklig Erik "Mini-Gustav" Isaksson - ja då kan det lätt bli lite tokigt...

På vilket sätt märker ni om ni tittar på filmen från matchen mot Sandhult/Bredared, som nu finns publicerad på Youtube-kanalen.